Als lid van een elite hacking groep vecht je om een verachtelijke samenzwering te onthullen in een stad waar alles perfect lijkt. Praat met je bondgenoten èn je vijanden om een meeslepend verhaal te ervaren vol complexe personages, uitdagende kerkers en moeilijke keuzes die gemaakt moeten worden.