Sonic Generations
Het is alweer twee decennia geleden dat Sonic voor het eerst over je scherm schoot. Ter ere van deze wereldberoemde egel zijn het heden en verleden samengekomen voor een sprint vol herinneringen in Sonic Generations voor de Nintendo 3DS. Zet je schrap voor het ultieme Sonic avontuur waar je dubbel van zult zien en breek de geluidsbarrière in een geheel nieuwe dimensie.
Er gebeuren vreemde dingen in de wereld van Sonic wanneer een mysterieus gat Sonic en vrienden meesleept naar het verleden. Onze prikkelbare blauwe vriend zal weer oog in oog staan met bekende vrienden en vijanden en zelfs zijn jongere ik. Heden en verleden zullen samen moeten werken om de toekomst te redden van kwade krachten.
Slinkse vallen (en weer opstaan) wachten op je in oogverblindende en inventieve speelvelden wanneer je racet over gloednieuwe of gouwe ouwe circuits. Je kunt kiezen om te spelen met Classic Sonic of met Modern Sonic. Elk heeft zijn eigen baan door de speelvelden om daar hun eigen kunsten en speciale bewegingen te laten zien. Je kunt weer aan de slag met de bekende draai-sprintaanval van Classic Sonic of oefenen met de 'Sonic Boost' beweging van Modern Sonic. Je zult de speelvelden in een ander licht zien wanneer Sonic zijn gevangen vrienden redt die hem kunnen bijstaan wanneer je een veld opnieuw speelt.
In dit Nintendo 3DS avontuur kun je een speciaal veld vrijspelen en daarnaast kun je via StreetPass ook nog eens missies en verzamelobjecten verkrijgen. Het 3D scherm geeft je Sonic-ervaring nog meer diepte waardoor je meegetrokken wordt in alle actie die je meemaakt in fantastische stereoscopische dimensies.
Of je nu een oude vertrouwde Sonic fan bent of als nieuweling binnen stapt in deze supersnelle wereld, Sonic Generations op de Nintendo 3DS is de perfecte manier om de Sonic-spelervaring mee te maken in de hoogste versnelling.