Story of Seasons: Trio of Towns
Een nieuw avontuur wacht op je aan het begin van het nieuwe seizoen. Bouw je eigen boerderij, ontdek drie unieke steden en maak nieuwe vrienden in Story of Seasons: Trio of Towns, beschikbaar voor de diverse Nintendo 3DS-systemen.
Er zijn genoeg ervaren boeren in de buurt om je te helpen, maar je kunt ook verse hulpjes in dienst nemen zodat zij de kneepjes van het vak op hun eigen tempo kunnen leren.
Ontdek drie steden met elk hun eigen cultuur. Verken het westerse Westown, ploeter door de rijstvelden van Tsuyukasa of ga naar Lulukoko, het paradijs aan zee.
Elke stad heeft zijn eigen winkels waar je items kunt kopen en verkopen. Natuurlijk kun je ook vrienden worden met de inwoners! Help ze een handje door allerlei kleine baantjes aan te nemen om beloningen te ontvangen. Je kunt zelfs verschillende outfits bemachtigen die gebaseerd zijn op de Super Mario-reeks.
Daarbovenop kun je andere boeren online* vergezellen in Local Play! Verken een onbewoond eiland en ga uit je bol!