Gratis demo beschikbaar!*
Zet je schrap voor meer dan 100 missies, waarvan er maar liefst twaalf exclusief voor de Droomfantomen worden uitgebracht. Ontdek de roots van de mysterieuze Darknyan en kom meer te weten over het verleden van Whisper.
Je kunt vrienden worden met meer dan 350 Yo-Kai in Droomfantomen, en voor het eerst in de geschiedenis kun je vrienden worden met wicked Yo-Kai! Er zijn vijftien wicked Yo-Kai die vroeger verschenen als tegenstander, maar waar je nu vrienden mee kunt worden.
Droomfantomen bied je een aantal nieuwe locaties zoals het kasteel Sawayama, waar je alles kan leren over het verleden van Whisper. Ook is er het fantastische Gera Gera-oord, met een lunapark genaamd Gera Gera-land, het Kaibuki Theater en de Werketweg, waar Oni overheelijke delicatessen voor je voorbereid. Bovendien kun je alle eerder ontdekte locaties in Gigageesten en Skeletspoken bezoeken, en krijg je ook de mogelijkheid om terug in de tijd te reizen!
Via Local Play kunnen vrienden samen Yo-kai Watch Blasters spelen. Speel als een van de Yo-kai met wie je in de game vriendschap hebt gesloten, en werk samen met vrienden om het ultieme team te vormen. Hoe beter je team presteert, hoe meer beloningen je in de wacht sleept.
Download de gratis Oni Evolution-update voor Droomfantomen, Gigageesten of Skeletspoken om samen nieuwe eindbazen te kunnen verslaan!
Spelers met de opgeslagen gegevens van een of meer voorgaande versies krijgen nu toegang tot nieuwe kerkers waarin je speciale eindbazen kunt verslaan en vrienden kunt worden met exclusieve Yo-kai!
Opgelet: om de QR-codes te scannen in de Biggelbank moet je al voortgang hebben gemaakt in de game.
Nadat je de laatste eindbaas hebt verslagen, kun je met Miradox naar het verleden gaan. Je kunt Darknyan vinden in de ZOG fabriek - Oven 1. Als je met hem praat kun je eenmaal per dag vrienden met hem worden.
Ga op het station in de Groenstraat helemaal naar links op het perron om Robokapp te ontmoeten. Als je met hem praat, kun je eenmaal per dag vrienden met hem worden.