LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
Begin het avontuur van je leven als de beroemdste archeoloog ter wereld in LEGO Indiana Jones: The Original Adventures voor de Nintendo DS. Als de veelzijdige actieheld Indy, keer je terug naar alle beroemde locaties uit de filmtrilogie van Indiana Jones. Ontdek eeuwenoude geheimen en overwin tal van gevaren met een glimlach.
LEGO Indiana Jones voert je mee naar het hart van de epische topfilms Indiana Jones and The Raiders of the Lost Ark, The Temple of Doom en The Last Crusade. Beleef de beroemde scènes uit deze films opnieuw en gebruik de functies van de DS voor complete controle over de avonturen van Dr. Jones.
Trek een streep over het touchscreen om Indy’s zweep te gebruiken om vijanden aan te vallen of te ontwapenen, hendels om te zetten of over diepe afgronden te slingeren. Je kunt ook rubberboten opblazen door in de microfoon te blazen, of omgevingsobjecten als wapens gebruiken. Je avonturen voeren je van de jungles van Zuid-Amerika tot de bergtoppen van India, en je zult al je vindingrijkheid moeten gebruiken om onderweg de vele hindernissen te overwinnen.
Naast de platformactie uit het hoofdavontuur, kun je genieten van meer Indiana Jones-magie in een bonte verzameling minigames. Of je nu je brein breekt over lastige puzzels of probeert te overleven terwijl je wordt voortgesleept door een vrachtwagen, elke minigame betekent een ware beproeving van je brein en branie!