Spore HeldenArena
Spore verschijnt voor het eerst en voledig driedimensionaal voor de Nintendo DS. Ontwerp je eigen strijder en bezoek de verste regionen van het universum om als een gladiator te vechten in speciale arena's. Je komt het allemaal tegen in Spore HeldenArena voor de Nintendo DS!
Het verhaal speelt zich af in hetzelfde universum als Spore Helden voor Wii, en begint met een aanvaring met een uit koers geraakte blauwe meteoriet. Nadat je een noodlanding maakt op een mysterieuze planeet, ontdek je dat de op drift geraakte rode metrorieten een duister effect hebben op de arenakampioenen in het melkwegstelsel. Het is jouw missie om het op te nemen tegen deze duistere machten en het corrupte toernooi voor eens en altijd te herstellen.
In Spore HeldenArena kun je je creativiteit de vrije loop laten, en zelf de ultieme strijder ontwerpen in de 3D Spore Creature Creator. Je kunt meer dan 150 lichaamsdelen en unieke vechttechnieken vrijspelen, waaronder bliksem- en grondaanvallen, en jouw wezen in een keiharde vechtmachine laten veranderen. Naarmate je verder evolueert en steeds sterker het gevecht ingaat, ontwikkel je je eigen vechtstijl. Laat je tegenstanders in het stof bijten en verdedig je positie boven aan de evolutieladder.
Van de winderige planeet Tyndale tot de ijzige planeet Dentryte, er wacht je een kleurrijk, driedimensionaal universum dat wordt bevolkt door allerlei bijzondere levensvormen. Dus bereid je voor op Spore HeldenArena, de laatste evolutie in het Spore-universum – exclusief voor Nintendo DS!