Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords biedt voor het eerst klassieke puzzelactie in een episch verhaal van goed tegen kwaad. Welkom in Etheria, een land waar het kwaad langzaam maar zeker meer terrein wint. Bescherm het koninkrijk Bartonia tegen een invasie van ondoden en ga op zoek naar de herkomst van deze wezens om de veiligheid van je landgenoten te garanderen!
Combineer edelstenen en gebruik verwoestende toverspreuken om je tegenstanders te verslaan. In de uitgebreide story mode staan je meer dan 150 quests te wachten!