Mario Power Tennis
Een tennisbaan waar rackets kunnen worden ingeruild voor enorme hamers, waar spelers krokodillen moeten ontwijken terwijl ze een bal terugslaan... Dat moet Mario Power Tennis zijn! Speel met of tegen bekende figuren als Luigi, Wario en Donkey Kong, leer de vele moves kennen die je op standaard Grand Slams niet tegenkomt (inclusief de spectaculaire speciale moves!) en laat je overrompelen door het meest surrealistische potje tennis dat je ooit zult meemaken.