Edna & Harvey: The Breakout
In dit bekroonde avontuurlijke spel wordt de jonge Edna wakker in een isoleercel van een gesticht en weet niets meer van haar verleden. Ze heeft geen flauw benul van hoe ze daar terecht is gekomen, maar één ding staat vast: ze wil eruit! Er is namelijk niets mis met haar, en haar pratende speelgoedkonijn Harvey is het roerend met haar eens.
Het verlegen schoolmeisje Lilli heeft het zwaar in het klooster. Alleen in haar fantasie kan ze ontsnappen aan de strenge regels van de moederoverste. Maar als haar beste vriendin Edna onder merkwaardige omstandigheden verdwijnt, moet Lilli de uitdaging aangaan, niet alleen om haar vriendin terug te vinden, maar zichzelf ook confronteren met haar onbewuste angsten.