#RaceDieRun is een arcaderacer waarin je extreem snelle schepen bestuurt. Eenvoudige besturing gaan hand in hand met uitdagende gameplay in een #Race die de perfecte uitvoering is van 'makkelijk te leren, moeilijk te perfectioneren'. Je zult regelmatig het loodje leggen. #Die Maar je wilt steeds beter worden, blijft oefenen en beleeft uiteindelijk de euforie van een perfecte #Run.
Meer dan 30 soorten vallen wachten op je, van eenvoudige bewegende blokken tot dodemanssprongen en andere creatieve obstakels om te beslechten. Ieder level biedt een andere serie uitdagingen om te overwinnen.
Je kunt natuurlijk altijd opgeven en boos stoppen. Maar zo zit je niet in elkaar, of wel soms?