Ga naar de mysterieuze online wereld van .hack en beleef een RPG zoals nooit tevoren!
Stort je in “The World”, een VRMMORPG boordevol monsters, magie en chaos. Jaag samen met Haseo op de legendarische Player Killer (PK) “Tri-Edge”, die zijn vriendin Shino doodde en haar in het echte leven in een coma bracht.
Duik in de wereld van .hack en beleef een aangrijpend verhaal tjokvol mysteries en bijzondere personages. Reconnection, het nieuwe afsluitende hoofdstuk, zal zeker in de smaak vallen bij zowel trouwe fans als nieuwe spelers in het .hack-universum.