'n Verlore Verstand
In 'n Verlore Verstand word je verplaatst naar een realiteit van dromen en nachtmerries. Wat zul je over jezelf ontdekken tijdens deze reis door het onderbewustzijn?
In deze rijken van het onbekende moet je door labyrinten van herinneringen reizen om uiteindelijk je weg naar je eigen waarheid te vinden.