Betreed een besneeuwd wonderland boordevol platformactie in 0 Degrees, een coole puzzelbeleving voor spelers van alle niveaus en leeftijden! Bestuur een warm ingepakte pixelart-klimmer die zich een weg baant over ijsvlaktes, bevroren pieken en door donkere grotten en verraderlijke valstrikken! Help hem mysterieuze gevaren te overleven en ingewikkelde obstakels te overwinnen in 40 unieke levels.