10 Second Ninja X
10 SECOND NINJA X is een belachelijk snelle en ongelofelijk intense actie-puzzelgame. In dit meedogenloze vervolg heeft de snode Captain Greatbeard als een of andere psychopaat je ontvoerd en je bosvriendjes in zijn leger van robots gestopt. Greatbeard gelooft niet dat jij de snelste ninja bent die ooit heeft bestaan - en daar heeft ie het MIS!
Vernietig alle robots van Greatbeard in ieder level binnen tien seconden. Wees snel genoeg om de felbegeerde score van drie sterren te behalen. Baan je een weg door 100 levels, verken Greatbeards luchtschip, ontdek geheimen, ga omhoog in het klassement en laat iedereen zien wie de SNELSTE EN COOLSTE HELD OOIT is.