Mahjong Solitaire is bij spelers al jaren een mateloos populaire game. We hebben slechts een paar jaar nodig gehad om al hun ervaringen te bundelen. Wat maakt deze game zo goed? Dat antwoord kun je nu zelf ontdekken op je favoriete spelsysteem!