Lily is nooit helemaal zoals andere mensen geweest. Sinds ze een kind was, hebben haar wilde verbeelding en sterke geheugen haar het talent gegeven om haar eigen huis te creëren. Een plek in haar hoofd, weg van de gevaren van de wereld, om haar dromen en herinneringen veilig te houden.
Maar tijdens een avondje uit met haar vrienden is er iets gebeurd. Iets vreselijks en nu is haar leven voorgoed veranderd. Help Lily haar verbeelding te gebruiken om haar herinneringen te ontsluiten en de gebeurtenissen van die nacht te herbeleven.
Speel 103 door eenvoudigweg naar objecten te kijken om het verhaal in elkaar te zetten. Hoe meer je de omgeving observeert, hoe meer je begrijpt. Primaire instructies en eenvoudige raadsels worden gegeven door middel van twee fotokaders die je naar de vooruitgang leiden.
103 richt zich op het hebben van een kleinere, gedetailleerde omgeving die je kunt verkennen. Lees berichten, los puzzels op, bekijk foto's en objecten en ervaar gebeurtenissen en ontmoet personages die je helpen te begrijpen wat er is gebeurd.