112 Operator
Met 112 Operator kun je hulpdiensten beheren op wereldwijde schaal. Stuur eenheden, neem oproepen aan en handel situaties af veroorzaakt door weer, verkeer of de wisseling van seizoenen. Help de stad escalerende gebeurtenissen te overleven zoals rellen, georganiseerde misdaad, terroristische aanvallen, cataclysmen, natuurrampen en nog veel meer!
Kies een van de Europese steden in de carrièremodus en ontdek of je kunt opklimmen naar de top van de carrièrelader van een telefonist. Volg de opdrachten van je leidinggevenden en zie hoe je acties invloed hebben op je ondergeschikten of degenen die je hulp nodig hebben. Soms worden je fouten alleen gevolgd door een bestraffende e-mail, soms beïnvloeden ze je eigen leven.