12 Labours of Hercules VIII: How I met Megara
"Wil je zien hoe Hercules eruitzag in zijn jeugd? Hoe won hij Megara’s liefde en werd hij een held?
Op deze reis wachten je mummies en minotaurussen, Egyptische piramides, de verwoeste stad Thebe, een glazen labyrint op het eiland Kreta en… heel veel katten!
Ze vertelde de jonge vreemdeling dat haar zus en geliefde kat waren verdwenen nadat de kwaadaardige Kretenzers Thebe hadden aangevallen. De enige aanwijzing was een bericht op de muur... Hercules werd op het eerste gezicht verliefd op het meisje, Megara genaamd. Dus begint onze toekomstige held aan zijn onderzoek en een lange reis naar onbekende landen, uit liefde.