1917 - The Alien Invasion DX
Je speelt als dokter Brunhild Stahlmüller, een succesvolle wetenschapper die een vliegtuig uit de Eerste Wereldoorlog verbetert met superieure, buitenaardse technologieën om indringers aan te vallen. Je zult de mensheid wreken en gevecht leveren in de donkerste plekken van de ruimte tot je een oude, buitenaardse wereld bereikt.
Het is het jaar 1917. Op aarde woedt een allesverwoestende oorlog. Miljarden mensen worden afgeslacht door nooit eerder geziene technologieën in handen van fanatieke machthebbers. Die wreedheden vormen echter slechts een voorproefje voor een nog grotere, onvoorziene catastrofe. Op 15 april daalt een leger aliens af vanuit een door oorlog verscheurd luchtruim. De indringers openen lukraak het vuur op soldaten en burgers. Het voortbestaan van de aarde wordt bedreigd en het lijkt erop dat voor de mensheid het laatste uur heeft geslagen. Geconfronteerd met zulke angstaanjagende, overweldigende vijanden hebben de uitgeputte naties op aarde geen keuze: ze moeten hun haat voor elkaar aan de kant zetten en zij aan zij vechten als ze niet volledig uitgeroeid willen worden – of erger. Maar moed en eenheid alleen zijn niet genoeg om de kracht van de geavanceerde aliens te evenaren.