Dit is de ultieme editie van de cyberpunkthriller die spelers van over de hele wereld heeft gefascineerd! 2064: Read Only Memories INTEGRAL bevat alle originele inhoud uit eerdere releases en is uitgebreid met een hele reeks gloednieuwe content en functies die exclusief zijn voor de Nintendo Switch.
Wanneer Turing, 's werelds eerste intelligente machine, samenwerkt met een worstelende journalist, wordt het onwaarschijnlijke duo in de schaduw getrokken van de verblindende lichten van Neo-San Francisco. De geheimen die ze blootleggen kunnen de fundamenten van de samenleving doen wankelen, en sommige machthebbers doen er alles aan om deze geheimen verborgen te houden.
2064: Read Only Memories INTEGRAL brengt het beste uit twee werelden samen: een avontuur in klassieke stijl met weelderige pixel-graphics en een lekkere elektronische soundtrack stelt hedendaagse problemen als individualiteit, vrijheid en identiteit aan de kaak.