Waarschuwing: deze game is supermoeilijk!
Schiet alleen op de vierkantjes die dezelfde kleur hebben als de achtergrond (de slechteriken).
64.0 is een minimalistische en snelle arcadegame waarin je op vierkantjes moet schieten die dezelfde kleur hebben als de achtergrond. Maar omdat de achtergrond telkens verandert, kan elk vierkantje een slechterik zijn!