Ontvang foto's als cadeaus van blije bezoekers, of als resultaat van het behalen van prestaties, en wissel ze in bij de FarmMart voor een breed scala aan installaties voor je boerderij. Foto's kunnen worden geruild bij de Odds&Ends-winkel voor handige items als gadgets die het weer beïnvloeden.
Op de festivals staat je nog meer plezier te wachten, in de vorm van minigames als touwtrekken, buitensport en puzzels. Naast de geldprijzen die je krijgt door deze evenementen te winnen, kun je ook coole hoofddeksels krijgen voor je personeel.
Het eind van het jaar is een spannende tijd, want dan wordt het nationale boerderijklassement aangekondigd! Daag jezelf uit en zie of jij de top kunt bereiken in alle categorieën voor verkopen, bezoekersaantallen, bezoekerstevredenheid en het aantal personeelsleden!