Een oprecht en ironisch eerbetoon aan het tokusatsu-genre.
Oh nee! Kwaadaardige buitenaardse monsters hebben de aarde (opnieuw) aangevallen! Maar maak je geen zorgen, want de Star Guardians, een groep elitevechters onder leiding van de gepassioneerde Rhea, gaan terug naar de ruimte!
De Star Guardians zijn een bonte groep meisjes en vrouwen in verschillende stadia van hun leven, met hun eigenaardigheden, ambities, verliefdheden en kleine eigenaardigheden. Leer meer over je relaties nadat je geraakt (of verslagen) bent door een baas.
Kies tussen een meer ontspannen verhaalmodus, met charmante dialogen, aanwijzingen en interacties, en een brutere Arcademodus, waarin je alle vijanden in een bepaald aantal beurten moet verslaan. Kun jij ze allemaal verslaan voordat de tijd om is?
Verhaalmodus Hoofdstuk 2: Een jaar na het einde van Hoofdstuk 1 vecht je door een handschoen van dodelijke ensembles van monsters, vind je de waarheid achter de mysterieuze White Guardian en breng je de vrede terug op de planeet!