In dit horrorspel ben je een ontvoerde tiener. Maniak - kannibaal houdt je in zijn griezelige huis. Verberg en zoek items die je kunnen helpen een uitweg te vinden uit de enge plek en de nachtmerrie te overleven. Los puzzels op om op ontoegankelijke plaatsen te komen. En vergeet oplettendheid niet - u moet uw sporen zorgvuldig verdoezelen zodat de maniak niets vermoedt.