911 Operator
911 Operator is speciaal opnieuw ontworpen voor de Nintendo Switch. Je geduld en organisatievaardigheden worden zwaar op de proef gesteld, ongeacht of je onderweg of op de bank met een Nintendo Switch-Pro-controller levens wilt redden.
Er zijn meer dan 900 steden van over de hele wereld inbegrepen. In de Free Play-stand kun je kiezen in welke stad je wilt spelen. Elke stad bevat echte straten, adressen en een ware infrastructuur voor nooddiensten. De Career-stand bevat zes steden waar unieke gebeurtenissen plaatsvinden. Red overlevenden van een aardbeving in San Francisco en help mensen in Washington, D.C. nadat er bomaanslagen zijn geweest.
Je hebt een reeks politieagenten, brandweerlieden en ambulancebroeders tot je beschikking. De eenheden gebruiken diverse voertuigen (van normale ziekenwagens tot politiehelikopters) en noodzakelijke spullen (bijvoorbeeld kogelvrije vesten, EHBO-trommels of technisch gereedschap). Elke eenheid beschikt over diverse vaardigheden.