A Boy and His Blob: Retro Collection
Probeer verschillende jelly-beansmaken om te zien welk effect ze hebben op Blob. Overwin obstakels door Blob om te vormen tot het juiste gereedschap voor de klus! Dit vermogen om van vorm te veranderen wordt je ultieme wapen, waardoor Blob schijnbaar onoverkomelijke uitdagingen kan overwinnen. Met voldoende jelly beans en smaken zijn de mogelijkheden eindeloos!
Gevangen in de toren van het Royal Castle hangt het leven van PRINSES BLOBETTE aan een zijden draadje, en het is aan jou om voor haar vrijheid te zorgen. Maar de Alchemist heeft een reeks verraderlijke valstrikken gelegd om de voortgang van de jongen en Blob te belemmeren. Sluit je aan bij ons dynamische duo terwijl ze geheime kamers, slimme vallen en gevaarlijke obstakels tegenkomen in de labyrintische diepten van het kasteel.
Gelukkig is de Alchemist zich niet bewust van het verborgen voordeel van onze helden: het voeden van Blob met verschillende smaken jelly beans kan hem in verschillende vormen veranderen. Gewapend met deze kennis is het openen van de deur van de toren een peulenschil voor onze helden, mits ze de juiste jelly bean bij de hand hebben. Het vermogen van Blob om op magische wijze in andere vormen te transformeren, helpt dit onverschrokken paar om voorbij bijna alles te komen wat de Alchemist maar kan bedenken!