A Castle Full of Cats
Fofiño is zichzelf niet meer sinds hij vervloekt is door een kwade kracht... Hij heeft elke kat in het kasteel getransformeerd in een duister (maar schattig) wezen!
Nu kan alleen Lily, de lapjeskat, haar zielsverwant redden en het kasteel bevrijden van de kwade vloek!