A Cat & His Boy is een kort, hartverwarmend avontuur over een kat die een jongetje helpt om te gaan met de scheiding van zijn ouders.
Kruip in de huid van Midnight, de ondeugende kat van Leif, en help je menselijke vriend door een moeilijke periode in zijn leven. Verken, vind voorwerpen en gebruik al je katachtige intuïtie om weer vreugde en troost in Leifs leven te brengen!