Het is onmogelijk om je ogen van de meedogenloze free-for-all gummy-actie af te houden met hun taaie vuistgevechten en zoete maar harde klappen.
Ze zeggen dat de pen machtiger is dan het zwaard, maar aangezien gummies geen pen hebben, gebruiken ze hun omgeving met verwoestende gevolgen. En je dacht dat ze zo zoet waren!
Er kan maar één kampioen zijn, dus laat iedereen zien wie de koning van de suiker is! Alles gaat naar de winnaar en dat geldt ook voor de nieuw ontgrendelde gummies om mee te spelen.