De stad wordt aangevallen door monsters uit de Upside Down World! Jij bent de Potion Master en moet het kwaad helemaal in je eentje verslaan, zonder tutorials en Easy Mode om je te helpen. Je moet vertrouwen op de hulp van je feeënmetgezel Fäy en je toverdrankjes!
Spring en schiet zoals dat ging in de goede oude tijd van de arcadegames. Vecht tegen vijanden in jouw wereld en in de Upside Down World! Versla gigantische bazen en neem hun krachten over!