A Little to the Left
Sorteer, stapel en organiseer huishoudelijke voorwerpen op de juiste plek in A Little to the Left, een opgeruimde puzzelgame met een ondeugende kat die graag alles in de war gooit!
Hoe moeten de wijzers van de klok staan? Hoe orden je de eieren? Waarom zitten er zo veel stickers op dit stuk fruit? Geniet van een kalmerende wereld met een observatiepuzzelspel en veel verrassingen. A Little to the Left bevat aangename illustraties en verrassende situaties, geeft veel voldoening en heeft meer dan 75 schitterende puzzels om te ontdekken. Houd wel die ondeugende kat in de gaten, want die wil er een rommeltje van maken!