Van enkele van 's werelds beste puzzelontwerpers komt A Monster's Expedition, een schattig en ontspannend puzzelavontuur met open wereld voor monsters die graag over mensen leren.
Door bomen omver te duwen om paden te creëren, verken je honderden eilanden dichtbij en ver weg om over de geschiedenis van de “mensheid” te leren.
Dompel jezelf onder in menselijke cultuur met geheel nieuwe expositiestukken van de "Human Englandland" opgravingsplaats, elk vergezeld van deskundige inzichten*!
“Het is best wel gaaf. Ik hou van A Monster's Expedition. Ik ben er hard voor gevallen.”
“[A Monster's Expedition] dwingt nooit een antwoord van je af en dat is het sterkste punt ervan. Als je vastzit, ga dan gewoon een andere kant op.”
“Het is een warm, gezellig puzzelspel met hersenkrakers die je synapsen kalmeren in plaats van ze te oververhitten...”