Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
Het A Plague Tale Bundle bevat, tegen gereduceerd tarief, de twee bekroonde spellen A Plague Tale: Innocence en het vervolg A Plague Tale: Requiem, waarin Amicia en Hugo een emotionele reis door duistere tijden maken.
1348: De pest houdt huis in het Franse koninkrijk. Amicia en haar jongere broer Hugo zijn op de vlucht voor de inquisitie en komen door dorpen waar de ziekte heeft toegeslagen. Hun relatie is tegelijkertijd hun lot en ze krijgen tijdens hun overlevingsstrijd te maken met nieuwe gruwelen. Als hun avontuur begint, eindigt de tijd van onschuld.
Na hun vlucht uit hun verwoeste land, trekken Amicia en Hugo naar het zuiden, naar nieuwe gebieden en levendige steden waar ze een nieuw leven willen opbouwen en Hugo's vloek onder controle willen krijgen. Maar als Hugo's krachten weer ontwaken, keren dood en verderf terug in de vorm van een horde hongerige ratten. Broer en zus moeten opnieuw vluchten en hopen dat een eiland inderdaad de voorspelde sleutel heeft om Hugo te redden.