A Space for the Unbound
A Space For The Unbound is een avonturenspel uit het echte leven met schitterende pixelart dat zich afspeelt op het platteland van Indonesië van de late jaren 90. Het vertelt een verhaal over de strijd tegen angstgevoelens, depressie en de relatie tussen een jongen en een meisje met bovennatuurlijke krachten.
Volg Atma en Raya, een stelletje op de middelbare school dat aan het eind van hun schoolperiode een innerlijke reis maakt. Wanneer zich plotseling een mysterieuze, bovennatuurlijke kracht ontketent die een bedreiging vormt voor hun bestaan, zullen ze hun dorp moeten verkennen en onderzoeken om achter verborgen geheimen te komen, het einde van de wereld te trotseren en misschien meer over elkaar te weten te komen.
A Space for The Unbound speelt zich af in een dorp gebaseerd op het platteland van Indonesië van de jaren 90 en combineert een meeslepend verhaal met een levendige speelwereld die schreeuwt om verkend te worden.