Een meeslepende ervaring
A Void Hope neemt je mee op een sfeervol avontuur waarin je een vervallen stad nieuw leven moet zien in te blazen. Volg het verhaal van een getergd echtpaar dat probeert de realiteit te onderscheiden van nachtmerries en de schimmige gevaren die in het donker op de loer liggen probeert te ontwijken.
Het meeslepende mysterie en de zorgvuldig gecreëerde sfeer van A Void Hope worden ondersteund door puzzelplatform-mechanismes waarbij je puzzels moet oplossen en voorwerpen moet vinden op je reis door de stad. De straten zitten ook vol gevaren, maar je doel is om conflicten te vermijden in dit avontuurlijke verhaal. Focus je op het ontrafelen van de geheimen die achter het onbekende schuilen door de fysieke ruimte van de stad en de psychologische ruimte van je worstelende hoofdpersonen te verkennen.
Een kort maar krachtig avontuur dat je het beste in één keer uit kunt spelen op een regenachtige avond.