A Winter's Daydream
De 19-jarige Yuu kan zijn jongere zus Otoko niet uitstaan, en dat gevoel is wederzijds. Het is al bijna een jaar geleden dat Yuu zijn zus gezien heeft, toen hij zijn saaie dorp verliet om te gaan studeren in de grote stad. Hij voelt zich echter verplicht om voor Nieuwjaar zijn familie een bezoek te brengen.
De afwezigheid van Yuu heeft zijn jongere zus niet tot inkeer gebracht. Otoko is even nors en kribbig als voorheen.
Yuu vindt de sfeer bij hem thuis ondraaglijk en beslist om zich uit de voeten te maken, niet naar de stad deze keer, maar naar het besneeuwde, afgelegen dorp van zijn grootmoeder.
De hereniging van kleinzoon en grootmoeder begint normaal, tot beiden op een nacht een vallende ster zien aan de hemel.
Wat zit er achter deze ingrijpende transformatie van zijn grootmoeder? Zal Yuu erin slagen om haar oorspronkelijke gedaante te herstellen?