Ervaar de verhalen van Haru, Erika en Manami in A YEAR OF SPRINGS, een trilogie visuele romans over drie vriendinnen die hun weg zoeken in de liefde, relaties en er gewoon bij willen horen.
Bezoek de warmwaterbronnen in ONE NIGHT, HOT SPRINGS met Haru, een angstige jonge transvrouw die graag gewoon wil genieten van de reis met Manami en geen problemen wil.
Breng een week door als Erika in LAST DAY OF SPRING. In haar jeugd was ze een relschopper, maar ze heeft een goed hart. Ze loopt tegen meer problemen aan dan verwacht bij het plannen van een spadag voor Haru.
In SPRING LEAVES NO FLOWERS help je de beschermd opgevoede universiteitsstudente Manami nadenken over wat vriendschap en romantiek voor haar betekenen terwijl ze een dag met Haru, Erika en haar vriendje doorbrengt in een spa.
In deze trilogie worden gevoelige onderwerpen besproken waar mensen met verschillende genders en van verschillende seksualiteiten mee te maken hebben.