Hier is het, waar alle gamers op hebben gewacht - AAA-klok
Stel je een horloge voor. Een eenvoudig, foutloos ontwerp. Nou, simpel. Maar wat als je horloge... geweldig was? RedDeerGames introduceert 's werelds enige AAA-klok - een echt nieuw kwaliteitshorloge voor de Nintendo Switch-console!
Dit zijn slechts enkele van de belangrijkste kenmerken van dit product - AAA-klok ondersteunt ook volledige aanpassing - schakel elke kleur in of schakel de kleurdetectiemodus in voor Joy-Con.