ABC Match with Me
Een geweldige introductie tot puzzelspellen voor uw kind dat logisch denken, probleemoplossing en vele andere vaardigheden ontwikkelt vanaf de vroege kinderjaren! Slimme interface ontworpen in een kindvriendelijke stijl zal uw kind laten genieten van het spel zodra ze het starten!