"3 COUNT BOUT" is een worstelgame die in 1993 door SNK is uitgebracht. Zorg dat je 's werelds sterkste worstelaar wordt en sleep die kampioenstitel in de wacht! De game zit vol elementen uit de professionele worstelwereld, waaronder luchtaanvallen, sprintaanvallen en zelfs illegale acties! Beleef spannende gevechten, waaronder wedstrijden met elektriciteit, straatgevechten en meer.