ACA NEOGEO AGGRESSORS OF DARK KOMBAT
AGGRESSORS OF DARK KOMBAT is een vechtgame die in 1994 door SNK is uitgebracht. Kies een van de acht intense vechters en ga de strijd aan om hun doel te bereiken. Gebruik het hele speelveld en combineer sprints met venijnige aanvallen in dit intense, onbegrensde gevecht! Win je met techniek of brute kracht? Ervaar de chaos van de strijd.