ACA NEOGEO LEAGUE BOWLING
"LEAGUE BOWLING" is een bowlinggame die in 1990 door SNK is uitgebracht. Je kunt je sterke arm en het gewicht van de bal kiezen en door de nauwkeurige besturing lijkt het alsof je in het echt aan het bowlen bent! Kies uit een van de drie spelstanden: REGULATION, FLASH, en STRIKE 90.