Money Puzzle Exchanger is een actie-puzzelgame die in 1997 door FACE is uitgebracht. Deze versie van de game maakte zijn debuut op de Neo Geo en biedt non-stop-geldwisselplezier. Je kunt in drie spelstanden spelen: VS COM, SOLO PLAY en 1P VS 2P!