ACA NEOGEO NINJA MASTER'S
NINJA MASTER'S is een vechtgame die in 1996 door SNK is uitgebracht. De game speelt zich af in Zipangu, waar twaalf woeste, genadeloze krijgers het met en zonder wapens tegen elkaar opnemen in keiharde gevechten.