ACA NEOGEO REAL BOUT FATAL FURY 2
REAL BOUT FATAL FURY 2 is een vechtgame die in 1998 door SNK is uitgebracht. Het is de zevende game in de Fatal Fury-serie. Er zijn nieuwe elementen toegevoegd en het systeem is verbeterd. In deze versie zijn Rick Strowd en Li Xiangfei als speelbare personages toegevoegd en Geese Howard keert terug!
Deze game is gebaseerd op de MVS-versie (NEOGEO voor arcades). Er kunnen verschillen bestaan tussen deze versie en de versies voor de NEOGEO-console en andere consoles.