ACA NEOGEO RIDING HERO
"RIDING HERO" is een realistische racegame die in 1990 door SNK is uitgebracht. In de WGP-stand (World Grand Prix) kun je het opnemen tegen de beste coureurs ter wereld. In de verhaalstand kruip je in de huid van een jonge straatracer die mee wilt doen aan een acht uur durende race. Deze stand bevat ook RPG-elementen. Ervaar realistische motoractie die je op het puntje van je stoel houdt.