ACA NEOGEO SAMURAI SHODOWN V SPECIAL
De bekende “Rage Explosion”, “Concentration One Gauge” en “Fatal Flash” uit vorige games zitten ook in deze game. Je kunt je tegenstanders nu ook met één klap uitschakelen met "Desperate Techniques"!