SAVAGE REIGN is een vechtgame die in 1995 door SNK is uitgebracht. Tien fenomenale vechters zijn in de eerste helft van de 21e eeuw bijeengekomen om te strijden in King Lions Battle of the Beast-God!
Rake klappen en rondvliegende wapens! Dit is een vechtgame in een compleet nieuwe stijl. Gebruik het innovatieve 2 Line-systeem om de winnaar te worden van dit brute gevecht!