STRIKERS 1945 PLUS is een shoot 'em up-game die in 1999 door Psikyo is uitgebracht. Maak gebruik van je Shots, Super Shots en Support Attacks om je een weg te banen door een chaotisch luchtgevecht! Historische gevechtsvliegtuigen, zoals de P-38 Lightning, zijn klaar voor de strijd!