ACA NEOGEO SUPER SIDEKICKS 3 : THE NEXT GLORY
“SUPER SIDEKICKS 3: THE NEXT GLORY” is een voetbalgame die in 1995 door SNK is uitgebracht. Strijd met 64 teams van over de hele wereld in zes verschillende soorten toernooien om het kampioenschap. De animaties zorgen samen met een verscheidenheid aan indrukwekkende weergaven en 3D-opnamen voor prachtige actie en intense gameplay.